KOSILICA HONDA HRG 466 SKEP
- Motor: Honda GCVX145
- Tip prijenosa: Jednobrzinski
Sigurnost na prvom mjestu!
Ovi uređaji su dizajnirani i izrađeni kako bi osigurali sigurnost i pouzdanost u svim radnim uvjetima. Uređaji i njihova oprema su podvrgnuti različitim EEC testovima i provjerama poput testova za sigurnost, buku, vibracije i elekromagnetske emisije. Na uređaje je ugrađena oprema koja osigurava maksimalnu sigurnost.
Tehničke specifikacije:
Model | Turbo 1 | Turbo 1WT | Turbo 2 | Turbo 4 | Turbo 2 Cruiser | Turbo 4T Cruiser | Turbo 4 FIFTY |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Vrsta goriva | dizel | benzin | dizel | dizel | dizel | dizel | dizel |
Snaga KS | 28 | 33 | 36 | 44 | 36 | 44 | 50 |
Broj cilindara | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Pogon | 2WD | 4WD | 2WD | 4WD | 2WD | 4WD | 4WD |
Širina rada | 130-150cm | 130-150cm | 130-150cm | 130-150cm | 130-150cm | 130-150cm | 130-170cm |
Zapremnina koša | 1100 | 1100 | 1300 | 1300 | 1300 | 1300 | 1300 |
Težina | 750kg | 800 | 800 | 860 | 1300 | 1300 | 1400 |
Udobnost nije opcija!
Kabina je postavljena na antivibracijske nosače, te zbog korištenja električnih i elektro-hidrauličnih kontrola ne postoji kruta mehanička veza između kabine i samog uređaja. Vozačevo sjedalo je u potpunosti izolirano od pogonske jedinice. Korištenjem različitih sigurnosnih materijala osigurana je maksimalna izolacija. Zahvaljujući svemu navedenom, kabina Turbo Cruisera omogućava odličnu ergonomiju i udobnost u svim klimatskim uvjetima. Iako je uređaj primarno korišten za košnju trave i dostupne su razne vrste kosilica za travu, postoje još mnoge namjene od prozračivača travnjaka, četke za čišćenje, skupljanja lišća do opreme za zimsku službu. Koristeći ralicu za snijeg ili bacač snijega može se istovremeno posipati sol iz spremnika rasipača od 170 lit upravljajući iz udobne, zvučno izolirane kabine opremljene klima uređajem.
TURBO 1 – TURBO 1W
Kompaktan i snažan. Najnoviji Turbo 1 je izuzetno učinkovit na ravnom terenu ili na područjima s manjim padinama. Snažan dizel motor sa 3 cilindra i veliki kompresor omogućavaju veliku brzinu košnje i dobru kvalitetu rezanja čak i kada je trava visoka i mokra. Koš za travu od 1100 litara zajedno sa visokopodiznim pražnjenjem (pražnjenje na 2,1 metar) učinit će vaš posao izuzetno produktivnim pri maksimalnoj brzini od 18 km/h. Vrlo kompaktan uređaj lako može raditi na terenu sa preprekama ili uskim stazama. Turbo 1W je opremljen patentiranim HTC sustavom (Hidrostatska kontrola proklizavanja) i pogonom na sva 4 kotača kako bi se osiguralo savršeno prianjanje uz podlogu na strmim padinama.
TURBO 2
Za maksimalnu učinkovitost. Turbo 2 ima iste značajke kao i Turbo 1 samo dolazi sa snažnijim dizel motorom sa 4 cilindra, boljim prijenosom i košem za travu od 1300 litara. Znatno poboljšane karakteristike na otvorenim područjima: nogometni teren sa gustom i vlažnom travom može biti pokošen i trava skupljena u koš unutar jednog sata uz kvalitetu košnje koja se dobije cilindarskom kosilicom.
TURBO 4
Za maksimalno prianjanje i snagu. Nenadmašiv na strmim padinama. Nisko težište uređaja Turbo 4 omogućuje sigurnu košnju čak i na visokim i strmim padinama gdje druge kosilice ne mogu raditi. Ekskluzivni HTC sustav (Hidrostatska kontrola proklizavanja) omogućuje vrlo oštro skretanje i vrhunske manevarske sposobnosti. Snaga, koš za travu i brzina je ista kao Turbo 2.
Zaštitni okvir (ROPS)
Pruža potpunu zaštitu vozaču u slučaju da dođe do prevrtanja uređaja. Okvir dolazi u kompletu s pojasom za sjedalo.
Položaj vožnje
Budući da je ovdje riječ o visoko profesionalnom stroju koji je namijenjen za dulje korištenje tijekom dana, posebna pažnja je posvećena ergonomici vozačevog sjedala kako bi mu se osigurala maksimalna udobnost i sigurnost. Kontrole motora, uključenosti noževa te hidrauličnih uređaja (poput podizanja kosišta, dizanja i pražnjenja koša za travu) su smještene pored vozačeve desne ruke kako bi mu sve bilo na dohvatu. Svjetla upozorenja i pokazivači razine nalaze se na upravljačkoj konzoli. Podesivi nagib upravljačke ruke omogućuje ispravan položaj i udobnost tijekom vožnje. Ne postoje prepreke između upravljača, sjedala i prostora za noge tako da vozač nesmetano može sjesti na sjedalo. Upravljač ima vlastitu hidrauličnu pumpu. Prostor za noge je postavljen na isomount koji omogućuje apsorpciju vibracija i buke, a u potpunosti je prilagodljiv do okomite pozicije što omogućuje kosištu da se pomoću hidraulike naginje do okomite pozicije. Sjedalo se može podesiti u nekoliko položaja radi veće udobnosti, može se podesiti na 3 različite visine, pomicati naprijed-nazad, omogućeno je podešavanje naslona za leđa i ruke, te također podešavanje ovisno o težini vozača od 50 do 130 kg. Dostupna su na zahtjev i grijana sjedala.
Motor
Gianni Ferrari ugrađuje vrhunske motore dostupne na tržištu: Kubota motor sa 3 ili 4 cilindra za maksimalnu pouzdanost, snagu i nisku razinu buke, a sve to u potpunosti u skladu sa najnovijim propisima.
Kočnice
Dvije velike disk kočnice smještene na osovini omogućavaju sigurno kočenje čak i na vrlo strmim padinama.
Pogon uređaja Turbo 1 i Turbo 2
Uređaji Turbo 1 i Turbo 2 su opremljeni pojačanim hidrostatskim pogonom sa varijabilnom pumpom i hidro motorom, te zaključavanjem mjenjača na prednjoj osovini.
Pogon uređaja Turbo 1W
Dvostruki pogon sadrži 2 orbitalno postavljena hidrostatska motora koji su povezani sa stražnjim kotačima. Sustav je opremljen automatskim ventilom sa djelomičnim otpuštanjem na prednjoj osovini kako bi se spriječilo habanje, a povećao kut upravljanja stroja.
Pogon uređaja Turbo 4
Dupli hidrostatski prijenos osigurava sustav koji se sastoji od hidraulične pumpe varijabilne zapremnine sa snažnim pogonom koji kontrolira dva hidraulična motora, na svakoj osovini po jedan.
Svaki hidraulični motor je instaliran na mjenjaču spajajući dva zupčanika u uljnoj kupki s prijenosom na svaki kotač preko sustava zupčanika za bolji okretni moment. Sustav je fiksiran na snažnom kućištu koje je proizvedeno od 20 mm debelog čelika. Ovakav izuzetno snažan i siguran sustav omogućuje stroju kretanje i po najstrmijim padinama. Zaključavanjem mjenjača na prednjoj osovini dodatno je usavršeno prianjanje uređaja.
Stražnja pogonska osovina se razlikuje od tradicionalne upravljačke osovine jer nema univerzalnog upravljačkog zgloba, a to omogućuje čvršći kut upravljanja. Nadalje, dodatno patentirani uređaj koji povećava kut upravljanja obuhvaća automatski proporcionalnu kontrolu prednje osovine. Zbog svih navedenih značajki, omogućeno je upravljanje strojem s radijusom okretanja od samo 60 cm! Uređaj ima ekstremno nizak centar gravitacije što omogućuje da stroj prelazi preko brijega bez straha da će se prevrnuti.
Sustav za skupljanje
Cijev koja se spaja na prednji priključak ventilatora je napravljena od snažnog čelika umjesto plastike kako bi se osigurala dugotrajnost. Snažni vakumski ventilator velikog promjera usisava veliku količinu zraka pri malom broju okretaja što rezultira niskom razinom buke. Vakumski ventilator je opremljen sa 6 zakrivljenih lopatica koje se lako mogu zamijeniti u slučaju oštećenja ili istrošenosti.
Koš za travu
Koš je izrađen od polietilena visoke čvrstoće te je opremljen fi lterom, stražnjim vratima sa samozaključavanjem i zvučnim signalom napunjenosti koša. Filter za travu se sastoji od lako zamjenjive metalne mre že sa plastičnom zaštitom koja smanjuje vrijeme čišćenja. Stražnja vrata se automatski otvaraju kada je koš napunjen do vrha. Efikasni i sna žni koš koji se hidraulično može podići čak i do 220 cm (opcija) omogućuje k orisniku lako i brzo pražnjenje u prikolicu. Sve ove značajke znatno sma njuju vrijeme potrebno za košenje.
Oprema za zimsku službu
Daska / ralica za snijeg se može hidraulično podići i staviti u bilo koju poziciju što omogućuje vašem stroju da bude koristan i produktivan tijekom zimskog perioda za uklanjanje snijega s prometnica, kolnika i nogostupa. Horizontalno zakretanje omogućuje prilagodbu tlu, a zajedno s hidrauličnim podešavanjem ± 30° na obje strane osigurava vrhunsku učinkovitost. Zamjenjiva oštrica osigurava dugi vijek trajanja. Radna širina daske je 175 cm.
Dvostupanjski bacač snijega za uklanjanje velikih količina snijega ima radnu širinu od 130 cm. Hidraulična rotacija cijevi za izbacivanje i ručno podesivi kut deflektora te spiralni rotor promjera 40 cm za zubima za led omogućuju visinu usisa čak 65 cm. Podesiva i zamijenjiva donja čelična oštrica i podesivi klizači osiguravaju dulji vijek trajanja. Kao opcija dostupan je zaslon od pleksiglasa za zaštitu vozača ukoliko se uređaj koristi bez kabine.
Rasipač za rasipanje soli, šljunka, pijeska i granuliranih gnojiva sastoji se od čvrstog okvira, spremnika materijala za rasipanje i električnih komponenata. Izrađen je od nehrđajućih materijala: rasipač i ploča od nehrđajućeeg čelika, a spremnik od polietilena.
Širina rasipanja može se mijenjati na kontrolnoj ploči iz kabine vozila za vrijeme vožnje od 0,8 m (pločnici) do 6 m (ceste, parkirališta).
Poseban preklopni sustav montaže omogućuje pristup spremniku gdje može biti pohranjen materijal za rasipanje (vreće soli, pijeska i sl.). Kapacitet spremnika je 170 L.