
KOSILICA HONDA HRG 466 SKEP
- Motor: Honda GCVX145
- Tip prijenosa: Jednobrzinski
Gianni Ferrari PG je višenamjenski uređaj za održavanje zelenih površina. Specijaliziran za košnju i skupljanje trave, te izvrstan za mnoge druge namjene!
Tehničke specifikacije:
Model | PG 220D | PG 230 | PG 280D | PG 280DW |
---|---|---|---|---|
Vrsta goriva | dizel | benzin | dizel | dizel |
Snaga KS | 22 | 23 | 28 | 28 |
Broj cilindara | 3 | 2 | 3 | 3 |
Pogon | 2WD | 2WD | 2WD | 4WD |
Širina rada | 112-126cm | 112-126cm | 126-130cm | 126-130cm |
Zapremnina koša | 600-800 | 600-800 | 800 | 800 |
Težina | 550kg | 650kg | 700kg | 800kg |
Zelene površine
U parkovima i na javnim zelenim površinama, gdje se uz otkos trave može naći razno smeće, rješenje je kućište za skupljanje u kombinaciji s učinkovitom usisnom turbinom koja savršeno čisti i skuplja.
PG linija uređaja je osobito korisna u održavanju igrališta, školskih dvorišta, kampova i ostalih područja gdje su za uživanje u zelenim površinama neophodni čistoća i sigurnost. Snažni sustav skupljanja osigurava čistoću i besprijekoran izgled. Osim toga, PG uređaji su dokazano učinkoviti u skupljanju lišća.
Sportski klubovi
PG uređaj je poželjan i za sportske klubove. U stvari, osim uređaja za održavanje prirodne trave (kosilica, prozračivač, rasipač), dostupna je također i specifična oprema za održavanje umjetne trave kao i za čišćenje atletskih staza. Jedan uređaj i puno opreme, poželjeti će ga svatko u svojem timu!
Održavanje javnih površina
Njegovo prirodno stanište su parkovi i vrtovi, ali zahvaljujući kompaktnosti kreće se lako i učinkovito u gradskom prometu, uključujući okretišta, nogostupe i otoke gdje se također može koristiti s četkom za čišćenje ili bacačem za uklanjanje snijega. Osim toga, PG uređaji dizel izvedbe imaju dozvolu za kretanje cestom kao samohodni uređaji.
Navedene karakteristike čine ih posebno pogodnima za javno održavanje ljeti i zimi jer ovo je uređaj za sva godišnja doba.
Prijenos
Prednja osovina se sastoji od sklopa mjenjača koji povezuje dva reduktora u uljnoj kupki, a koji dalje prenose pogon na kotače.
Prijenosni sustav je vrlo učinkovit jer hidraulični aksijalni klip motora osigurava visoku učinkovitost.
U teškim uvjetima (neravnom terenu, padinama ili skliskom terenu) zaključavanjem mjenjača na prednjoj osovini dodatno je usavršeno prianjanje uređaja. 4WD modeli imaju jedinstveni HTC™ (Hidrostatska kontrola proklizavanja) sklop, koji pruža značajne prednosti, uključujući:
Motor
PG linija uređaja je opremljena profesionalnim dizel i benzinskim motorima s niskom emisijom koji su u potpunosti u skladu sa najnovijim propisima o zaštiti okoliša.
2-cilindrični benzinski motori imaju dvostruki element filtera i sustav podmazivanja pod tlakom s uljnim filterom. Ove značajke povećavaju zaštitu i dugotrajnost motora. Za maksimalni učinak dostupni su i 3-cilindrični dizel motori s vodenim hlađenjem. Kombinirani hladnjak (voda / ulje) sa perima protiv začepljenja osigurava brzu izmjenu topline čak i u nepovoljnim uvjetima, čime se produžuje vijek trajanja motora, ulja, te hidrauličnih komponenti. Ciklonski predfilter u sustavu samočišćenja štiti motor i produžuje mu vijek trajanja.
Eco-Drive™
Dizel modeli su opremljeni sa Eko-Drive™ sustavom za učinkovitije i udobnije korištenje.
U Eko-Drive modu, motor radi smanjenom brzinom uz uštedu goriva i nisku razina buke. Boost mod se može odabrati u težim uvjetima rada kada je potrebna veća snaga motora i maksimalan broj okretaja.
Upravljanje
Servo upravljač djeluje na stražnje kotače, osiguravajući preciznost i brzinu, smanjuje umaranje vozača i vrijeme rada. Uređaj je dostupan sa stražnjim duplim kotačima za iznimno uzak radijus kretanja i jednostavno rukovanje. Verzija s 4 kotača ima stražnju osovinu koja oscilira omogućujući uzak radijus okretanja kao i stabilnost, te sigurnost na padinama.
Položaj vožnje
Sjedalo vozača je dizajnirano da bude udobno vozaču i nakon mnogo sati rada. Stup upravljača je nagnut, upravljač je ergonomski dizajniran s mekanom gumom i kotačićem. Servo upravljač je lagan i precizan. Jedna papučica brzo i intuitivno kontrolira vožnju naprijed i nazad i uporabu čini iznimno jednostavnom. Sjedalo se može prilagoditi veličini i težini svakog vozača, a pomoću opruga mogu se podesiti visina i čvrstoća. Sve kontrole su lako dostupne, a hidrauličke poluge su zaštićene od slučajnog uključenja. U dizel modelima na zaslonu su dostupne informacije o uređaju (brojač radnih sati, temperatura rashladne tekućine, razina goriva, itd.) kao i dijagnostika sigurnosnog sustava ili kvara u sustavu.
Prednji dio
Integrirani sustav za skupljanje
PG kosilice su dizajnirane za istovremeno košenje i sakupljanje trave. Ovaj osnovni koncept znači da uređaj ima integrirani sustav utovara: usisna turbina i cijev za skupljanje smješteni unutar pogonske jedinice daju mnoge prednosti:
Koš za travu
Koš velikog kapaciteta je izrađen od čvrstog i otpornog materijala, a opremljen je filterom, deflektorom i zvučnim signalom napunjenosti koša. Filter se lako skida za čišćenje. Zvučni signal upozorava da treba otpustiti PTO vratilo kada je koš pun i tako spriječiti začepljenje kanala za skupljanje. Koš od 800 litara je opremljen motoriziranim raspršivačem koji slaže travu i ravnomjerno popunjava koš maksimalno ispunjavajući njegov kapacitet
ROPS okvir s krovom
Umjesto sklopivog ROPS okvira moguće je ugraditi fiksnu zaštitnu strukturu zajedno s krovom. Okvir ROPS štiti vozača ukoliko se uređaj prevrne, dok je krov zaštita od sunca i kiše, te štiti vozača od granja kada radi ispod drveća.
Visoko podizanje za pražnjenje koša
PG modeli s pogonom na sva 4 kotača mogu biti opremljeni uređajem za visoko podizanje i pražnjenje koša. Paralelogram sustav s hidrauličkim pogonom omogućuje da se koš podiže na 1,90 metara i isprazni izravno u prikolicu. Pražnjenje koša, također je moguće na bilo kojoj visini nižoj od maksimalne koristeći neovisnu kontrolu pražnjenja.
Lagana kabina
Dostupan je kit koji pretvara okvir ROPS s krovom u laganu kabinu. Lagana kabina pruža dobru zaštitu od vanjskih utjecaja uz ROPS okvir kao sigurnosni dodatak. Kit se sastoji od vrata, stražnje prozirne PVC folije, pleksiglas vjetrobrana i ručnog brisača. Grijana sjedala su dostupna kao opcija.
Kabina
Za 4WD modele je dostupna kabina od kaljenog stakla. Ventilacijski sustav sa filterom za prašinu i grijanje. Vrata s vanjskom bravom i mehanizmom za otvaranje s plinskim oprugama. Vjetrobransko staklo sa šarkama za otvaranje i električnim brisačem. Svjetlosna signalizacija (prednja svjetla, rotirajuće svjetlo) i retrovizori za korištenje na cesti. Stražnja radna svjetla. Svjetla unutar kabine. Kabina je postavljena na antivibracijske nosače i može se nagnuti prema naprijed kako bi se omogućio pristup motoru i mjenjaču radi održavanja. Lako izmjenjiva vrata. Grijana sjedala su dostupna kao opcija.