KOSILICA HONDA HRG 466 SKEP
- Motor: Honda GCVX145
- Tip prijenosa: Jednobrzinski
Gianni Ferrari Turbo Z je profesionalna kosilica, iznimno brza i jednostavna za rukovanje zahvaljujući radijusu okretanja jednakom nuli, što drastično smanjuje manevarski put.
Tehničke specifikacije:
Model | TURBO Z 223 | TURBO Z 322D | TURBO Z 440D |
---|---|---|---|
Vrsta goriva | benzin | dizel | dizel |
Snaga KS | 23 | 22 | 40 |
Broj cilindara | 2 | 3 | 4 |
Pogon | 2WD | 2WD | 2WD |
Širina rada | 112-132cm | 112-150cm | 150-165cm |
Težina | 325kg | 440kg | - |
Izvrsno rukovanje i učinkovitost
Turbo Z je stroj čiji je radijus okretanja jednak nuli, s dva neovisna hidrostatska prijenosa na pogonskim kotačima koji omogućuju stroju da se okrene oko svoje osi zahvaljujući nula radijusu okretanja koji mu daje maksimalnu agilnost. Niski i kompaktni dizajn omogućuje stroju brzu košnju trave između drveća, cvjetnih gredica i grmlja, kao i malim vrtovima i uskim stazama. Upravljivost Turbo Z drastično smanjuje manevriranje i potrebu za ručnim rezanjem. Ova značajka, zajedno s velikom brzinom stroja (do 13 km/h), jamči visoku produktivnost po satu. Dupli spremnici goriva, s kapacitetom preko 40 litara, omogućuju duži rad (do 10 sati) bez nadolijevanja goriva. Snažan 3-cilindarski dizelski motor osigurava visoku učinkovitost i vrhunske performanse, istovremeno smanjujući troškove.
Potpuna dostupnost
Svim točkama koje redovito provjeravate na vašem stroju možete lako pristupiti. Time je potreba za redovitim održavanjem i podmazivanjem mašću svedena na minimum.
Prednji dio
Usitnjavanje / kosište sa stražnjim izbacivanjem
Plutajuće usitnjavanje/kosište Turbo Z verzije sa stražnjim izbacivanjem pluta prirodno se prilagođava neravnom tlu i omogućava precizniju košnju. Okvir nosača kosišta je opremljen polupneumatskim gumama koje su otporne na probijanje. Beskonačno varijabilna prilagodba visine košnje može se jednostavno izvršiti iz sjedala strojara pritiskom na gumb električne kontrole. Isto tako, strojar bez imalo napora koristi istu kontrolu za postavljanje kosišta u okomiti položaj radi lakšeg čišćenja i održavanja ili kako bi smanjio dimenzije stroja za potrebe prijevoza ili garažiranja.
Pogon i hidrauličko podizanje
Vratilo se uključuje pritiskom na pritisni gumb koji aktivira snažnu elektromagnetsku spojku. Spojka se može prilagoditi kako bi se tijekom vremena održalo njezinu učinkovitost. Sigurnosna kočnica spojke za zaustavljanje vratila je integrirana u sustav. PTO kardansko vratilo osigurava visoko učinkoviti i pouzdani prijenos snage od motora do prednjeg priključka, što nije slučaj s klasičnim remenskim prijenosom. Dizel verzija je također opremljena odgovarajućim prednjim dijelom za podizanje koji omogućuje pristup rubnjacima i ostalim preprekama i to jednostavnim pritiskom na pritisni gumb.
Udobna vožnja
Sustav vožnje s 3 poluge (2 upravljačke poluge i 1 poluga za reguliranje brzine) osigurava rukovatelju lako i precizno upravljanje. Ploča s instrumentima na desnom braniču istovremeno pruža sve potrebne informacije. Turbo Z je standardno opremljen udobnim sjedalom oblikovanih kontura i podesive duljine. Super udobno sjedalo Grammer s lumbalnom potporom, naslonom za glavu, podesivim naslonom za ruke i ovjesom dostupno je na zahtjev. Grijana sjedala su dostupna kao opcija.
Kotači
Niskotlačne vučne gume s glatkim gaznim slojem (opcija) jamče maksimalni hvat i u najtežim uvjetima.
Stražnja dva kotača za lagani pritisak na travnjak i velika brzina.
Oscilirajuća stražnja osovina za lakši utovar i istovar stroja iz kombija ili prikolice sa samo dvije utovarne rampe. Opcija.