Kako vidjeti proizvode iz ponude?

Proizvodi iz naše ponude grupirani su po kategorijama. Kategorije su formirane prema vrsti proizvoda možete pronaći u vrhu stranice. Kliknite na željenu kategoriju kako biste dobili detaljniji pregled svih proizvoda koji odgovaraju odabranoj kategoriji ili posjetite naše prodajna mjesta, gdje će Vas naše ljubazno osoblje upoznati sa proizvodima koje nudimo. 

Je li moguće isprobati i pogledati proizvod prije online kupovine?
Sve proizvode iz naše online trgovine moguće je uživo isprobati i pogledeati. Naši zaposlenici su ovlašteni od strane proizvođača koje zastupamo stoga će Vam rado pomoći znanjem i praktičnim savjetima.
Gdje se nalaze Vaše poslovnice?

Lokacije naših poslovnica možete pogledati na sljedećoj poveznici.

Na koje područje dostavljate proizvode?

Proizvode dostavljamo na području cijele Hrvatske uključujući otoke u roku od tri (3) od pet(5) radnih dana od narudžbe.

Koliki je trošak dostave?
Dostava za sve narudžbe iznad 1.000,00 kn putem hongoldonia.hr internet trgovine je besplatna. Za narudžbe ispod 1.000,00 kuna trošak dostave snosi kupac.
Mogu li naručene proizvode platiti pouzećem?
Plaćanje pouzećem u sklopu internet trgovine hongoldonia.hr nije omogućeno.
Koji su dostupni načini plaćanja?

Plaćanje u sklopu internet trgovine hongoldonia.hr omogućeno je na sljedeće načine:

  • Putem virmana i opće uplatnice
  • Karticama Maestro, MasterCard, Visa, Visa Inspire, Diners, American Express ili Discover.

Više o načinima plaćanja potražite na sljedećem linku, načini plaćanja.

Je li kupovina putem internet trgovine sigurna?
Prilikom plaćanja na našoj web trgovini koristite sigurnosni protokol SSL koji primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka – Secure Socket Layer (SSL) je protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između sustava i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem “vatrozida” (firewalla).
Što učiniti ukoliko web trgovina ne prihvaća karticu?
Pokušajte unijeti sve znamenke bez razmaka ili znakova. Provjerite jeste li unijeli kontrolni broj kartice.
Što je kontrolni broj kartice (CVV)?
Kontrolni broj kartice je sigurnosni troznamenkasti broj koji možete pronaći na poleđini kartice.
Naručio/la sam proizvode, ali nisam dobio/la email potvrde.
Molimo Vas provjerite unesenu e-mail adresu. Postoji mogućnost pogreške prilikom unosa e-mail adrese. Ukoliko ste ispravno unijeli e-mail adresu narudžba nije potvrđena i dovršena stoga Vas molimo da nam se javite na info@hongoldonia.hr kako bi Vam pomogli oko realizacije Vaše narudžbe.
Propustio sam dostavu.
Ukoliko niste bili u mogućnosti preuzeti pošiljku, dostavna služba će Vam ostaviti obavijest ili Vas naknadno kontaktirati stoga imate mogućnost dogovoriti novi termin dostave.
Proizvod koji tražim nemate u webshopu, mogu li ga nabaviti kod Vas?
Ukoliko traženi proizvod nije dostupan ljubazno Vas molimo da pošaljete upit na info@hongoldonia.hr kako bi mogli izvršiti provjeru za Vas.